2008. június 8., vasárnap

Üdvözlök mindenkit!

Eddig csak a családomnak éltem, nagyon kevés kapcsolatom volt a külvilággal. Most változtatni szeretnék ezen. Szeretnék új barátokat szerezni, új életet kezdeni. A három gyermekem már felnőtt. Ketten még tanulnak, ők velem élnek. A férjem 25 év házasság után elhagyott. Már több mint hét hónapja elköltözött, de még nem tudtam teljesen feldolgozni a történteket. A csillagjegyem iker vagy rák ( a kettő határán). A belsőmben két személyiség lakozik, az egyik egy romantikus naív kislány, a másik egy racionális felelősségteljes komoly nő. A racionális énem tudja, hogy váltanom kell, a másik énem viszont visszavárja. Nagyon magányos vagyok. Jó lenne elbeszélgetni valakivel filmekről, zenéről, könyvekről, utazásról stb.
Érdekel az egészség, a sport és a wellness téma is.
Szeretnék néha kimozdulni itthonról, de a megfelelő társaság nélül ez nem az igazi. A természetesség és megelőzés híve vagyok, nem szeretem a szélsőségeket. Igyekszem egészségesen élni, de egy kevés csoki vagy cappuccino még belefér. Kell egy kis kényeztetés. Az utóbbi időben nem sok jutott nekem belőle. Bár már nem vagyok tini a kapcsolatok terén nincs tapasztalatom, ugyanis a férjem volt az első és egyetlen férfi az életemben. Várom azok jelentkezését akik szeretnének megismerkedni velem, vagy segíteni tudnak egy-két jótanáccsal.

Nincsenek megjegyzések: